Ana Sayfa 
 Ana Sayfa Üye Alanı Videolar Mp3'lerim Dost Siteler Misafir Defteri Top 10

  Seçenekler
icon_home.gif Ana Sayfa
tree-T.gif Biyografi
tree-T.gif Konuk Defteri
tree-T.gif Şiir Köşesi
tree-T.gif Resim Galerisi
tree-T.gif Mp3'lerim
tree-T.gif Video'larım
tree-T.gif Dost Siteler
tree-T.gif Haberler
tree-T.gif Haber Arşiv
tree-T.gif Anketler
tree-T.gif Bizi Öner
tree-L.gif İletişim
petitrond.gif Admin Alanı

  Resimlerden
Resim 4
Resim 4

  Videolardan

Urfanın Etrafı..
Urfanın Etrafı Dumanlı Dağlar Mustfa Karagöz

mustafa karagö..
mustafa karagöz medine gülü

Akşam Oolur Gü..
Akşam Oolur Güneş Gider Ay Gelir... Mustafa karagöz...

Baba Bügün..
Baba Bügün

7den70e Kanal ..
7den70e Kanal Avrupa


  Top Dost Siteler
1: Sivas Güney Köyü [Hit: 2128 x]
2: Sivas Radyo Televiziyonu [Hit: 1782 x]
3: Etkin Promosyon [Hit: 1762 x]
4: Sivas Durdulu Köyü [Hit: 1704 x]
5: Camili Web Sitesi [Hit: 1631 x]
6: Radyoefe43 Web Sitesi [Hit: 1614 x]
7: sedef desen [Hit: 1556 x]
8: Ömer Faruk Tahtalı [Hit: 1541 x]
9: Cafer Altun Web Sitesi [Hit: 1527 x]
10: Erkan Akbulut - Ürgüp,Lü [Hit: 1518 x]

Ziyaretçi Defteri
Hoşgeldin. Buradan Sitemizle ilgili görüş ve önerilerini belirtebilir diğer ziyaretçilerle paylaşabilirsin. Ziyaretçi Defteri
Şimdiye Kadar eklenen görüşler: 169  Sayfa başına düşen görüşler: 15

efsane almanyadan (Ziyaretçi olarak) Pazar, 08. Haziran 2008 14:42 Pazar, 08. Haziran 2008 14:42 #139
E-Posta Web Siteniz
SELAM ARKADASLAR YENI RADYOMUZ ACILMISTIR BEKLERIZ www.enginfmm.tr.gg
Görüşü Yönetici olarak değiş: 10.06.2008


başa dön
Yusuf_Dogan_86 (Ziyaretçi olarak) Çarşamba, 28. Mayıs 2008 21:39 Çarşamba, 28. Mayıs 2008 21:39 #138
E-Posta
Selaminiz aleyküm Mustafa Bey. Sizi saygi ve sevgiler ile selamliyorum! Size bugün söz verdigim gibi sayfaniz'i ziyaret etmeye geldim :) Sayfanizi ve ayrica sarkilarinizi beyendim. Sizinle sadece ara sirada görüsebiliyoruz Gummersbach'ta. Ama umarim ki ilerde Allah bizi daha da cok görüstürür. Ben size ve müzisyen isinize cok cok basarilar diliyorum ve sizden simdilik sevgi ve saygilarim ile elveda diyip ayriliyorum. Allah'a emanet olun Mustafa Bey ve insallah tekrardan görüsmek üzere.

Selamlar
Telekom'dan Yusuf Dogan

başa dön
Mevlüt NEBİOĞLU (Ziyaretçi olarak) Pazartesi, 12. Mayıs 2008 13:59 Pazartesi, 12. Mayıs 2008 13:59 #137
E-Posta
Hemşerim Mustafa bey siteni ziyaret ettim ve sizin hem Elbeyli vede Güneyli olduğunuzu öğrendim. Ben Gazibey köyündenim şu an ise Eskişehirde işim gereği ikamet etmekteyim. Siz Almanyada yani gurbette bulunuyormuşsunuz. Size ve gurbetteki tüm Elbeyli dostlara ve tüm gurbetçilere selamlarımı gönderiyorum. Yolun açık olsun.
Selam ve sevgiler.

başa dön
osman CEBECİ (Ziyaretçi olarak) Perşembe, 08. Mayıs 2008 15:16 Perşembe, 08. Mayıs 2008 15:16 #136
E-Posta
mustafa abı seni cok dinliyorum herseyınle supersın bu sıtede tam yakısmış sana abı TR GÜNEYDEN slmlar

başa dön
Zeynep Cuma, 02. Mayıs 2008 22:14 Cuma, 02. Mayıs 2008 22:14 #135

Emegi Gecenlerden Allah razi Olsun Abi,

Cok Güzel Site Olmus.

Basarilar .. :)

başa dön
kadir çakır (Ziyaretçi olarak) Perşembe, 24. Nisan 2008 14:28 Perşembe, 24. Nisan 2008 14:28 #134
E-Posta Web Siteniz
epeydir konuşamıyoruz nasılsınız neler yapıyorsunuz sizin gibi sanatçılarımız olduğu için çok mutluyuz... :)

başa dön
sahil_ Cuma, 11. Nisan 2008 21:02 Cuma, 11. Nisan 2008 21:02 #133

Esselamualaeyküm...

biraz geç kaldık gibi abim sitenize üye olmakta,hakkınızı helal edin inşaAllah
bundan sonra sık sık ugrarız Allah (c.c) nasip ederse..

Allah (c.c)'a emanetsiniz,selam ve dua ile inşaAllah...

başa dön
İbrahim CİN (Ziyaretçi olarak) Pazar, 06. Nisan 2008 15:01 Pazar, 06. Nisan 2008 15:01 #132
E-Posta Web Siteniz
Sevgili kardeşim Mustafa Karagöz www.gazibeykoyu.com açılmıştır.Dost sitelerdeki linki değiştirirsen mutlu olurum.Allaha emanet ol

başa dön
Cafer altun (Ziyaretçi olarak) Cuma, 04. Nisan 2008 00:09 Cuma, 04. Nisan 2008 00:09 #131
E-Posta Web Siteniz
Selamünaleyküm sevgili Mustafa abicigim..dilerim rabbim yar ve yardimcin olsun..yalniz dost siteler bölümünde benim adres yanlis yazilmis bilginize..selam ve dua ile..Cafer Altun :confused:

başa dön
eraslan dogan (Ziyaretçi olarak) Cumartesi, 22. Mart 2008 18:34 Cumartesi, 22. Mart 2008 18:34 #130
E-Posta
selam mustafa abi vallaha b ir yere kaybolduğumuz falan yok abi buralardayım koyde olduğum için fazla girme imkanım olmadı siteye orada uğrayacagım zaten yanına mailime telini gonderirsen sevinirim tekrar selam lar

başa dön
Şahin BaraN (Ziyaretçi olarak) Cumartesi, 15. Mart 2008 03:22 Cumartesi, 15. Mart 2008 03:22 #129
E-Posta Web Siteniz
Mustafa abi bayadır sitene girmiyordum girdim baya değişmiş cok güzel olmuş ellerinize sağlık.. tebrikler.

www.guney-koyu.com
Şahin ... :eek:

başa dön
yarli ceylan (Ziyaretçi olarak) Cuma, 14. Mart 2008 21:42 Cuma, 14. Mart 2008 21:42 #128

selamlar mustaf bey ben manisadan sizi tesadüfen tanidim bir televizyondan cok begendim harika bir sesiniz var insallh sizi izlemiye devam edecegim yolunuz acik olsun

başa dön
hulyam (Ziyaretçi olarak) Cuma, 14. Mart 2008 21:38 Cuma, 14. Mart 2008 21:38 #127

selamlar mustafa bey yolunuz acik olsun cok güzel sesiniz var sitenizde harika olmus vidolari izledim tek kelimeyle harika etek sari sen etkden sarin cok begendim tebrikler

başa dön
YARALI SUSKUN (Ziyaretçi olarak) Cuma, 14. Mart 2008 12:18 Cuma, 14. Mart 2008 12:18 #126

MUSTAFA ABİCİM SELAMLAR SİTEYİ YENİ ZİYARET ETTİM SESİN GİBİ ÇOK GÜZEL İNSAN BU KADAR GÜZEL SÖYLEYEMEZ YAAAAAAAAA HARİKA DİYECEK BİŞEY BULAMIYORUM BEN TÜRKÜLERE GÖNÜL VERENLERDENİM TÜRKÜ NERDE BEN ORDAYIM TÜRKÜNÜN OLDUĞU YERDE KÖTÜLÜK OLMAZ BUNU SESİNLE SÖYLEYİŞ TARZINLA İFADE EDİYOSUN MÜKEMMELSİN ABİCİM YOLUN AÇIK OLSUN ALLAHA EMANET OL............................................ :D ;)

başa dön
GÜRBETCI (Ziyaretçi olarak) Perşembe, 13. Mart 2008 23:26 Perşembe, 13. Mart 2008 23:26 #125
E-Posta
SEVGILI MUSTAFA ABI SEN BENI TANIMAZSIN BELKI AMA
BEN SENI GÜNEY KÖYÜ SITESINDEN TANIDIM VALLAHA COK GURUR DUYDUM BIZIM KÖYDEN SARKICI CIKTIGI ICIN:HELAL SANA:KENDINE IYI BAK ALLAH YARDIMCIN OLSUN:GURBETCI

başa dön




Bu sitedeki tüm logo ve markalar sahip ve lisans işleticilerin malıdır.
Ayrıca sorumluluktan bağışıklık geçerlidir. Diğer detayları burada bulabilirsiniz Künye.
Bu sayfanın içerikleri RSS/RDF-Kaynaklı olarak mevcut.
Bu web sitesi pragmaMx 0.1.10 e dayalı.
Sayfa Üretimi 0.2897 Saniyede, 19 Veritabanı Sorgusuyla